piątek, 14 sierpnia 2015

Coś mnie zaraz trafi!

Z przykrością stwierdzam, że ani dzisiaj ani jutro nie będzie rozdziału. Może w niedziele albo w poniedziałek.
Powód 1. Brak internetu dlatego muszę dodać tego posta z pakietu w telefonie, który jest już na wyczerpaniu.
Powód 2. Wina Bloggera. Napisała rozdział, który dzisiaj chciałam dopracować i jak się okazało nie ma go. Wchodzę na Bloggera w telefonie a po rozdziale ani śladu. Tak samo jest z OS, do którego odpisałam większą część. Po raz kolejny już się takie coś dzieje. Mam wrażenie, że to wszystko przez tą aplikacje Bloggera na moim kochanym Samsungu.
Chciałabym napisać wam ten rozdział dzisiaj, ale mam urodziny i nie wypada mi siedzieć cały dzień z telefonem i pisać. Natomiast jutro u mnie w miejscowości jest festyn rodzinny, przyjeżdża kuzynka i będziemy się bawić oraz ponownie świętować moje urodziny więc dopiero będę mogła pisać w niedzielę. Cały dzień będę siedzieć i pisać dla was. Na kupię sobie Pepsi w tajemnicy przed mamą i będzie miodzio. Co z tego, że mam w głowie ten rozdział i on był już napisany, ja muszę się skupić na pisaniu i wszystko jeszcze raz przemyśleć, bo prawdę mówiąc nie podobał mnie się do końca. Chce żebyście byli zadowoleni i był najlepszy ze wszystkich innych. Przepraszam i postaram się następnym razem nie nawalić.

40 komentarzy:

  1. Spokojnie, poczekamy :*
    Najlepszego z okazji urodzin, baw się dobrze :))
    Czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego :)
    Poczekamy nie martw sie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie! Poczekamy!
    Królik życzy wszystkiego najlepszegoooooo! !!! ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  4. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO I SPEŁNIENIA MARZEŃ! <3
    O nas się nie martw. Poczekamy, bo naprawdę warto <3
    Też miałam kiedyś podobną sytuację... Napisałam coś na telefonie, a jak weszłam na komputer to tego nie było ;/ Było na telefonie, a na komputerze nie ;/ Bez sensu ;/
    Ale nie zamartwiaj się i CIESZ SIĘ URODZINAMI! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem ile masz juz latek, ale zaslugujesz chociaz na kwiatek.Niestety nie dam Tobie go, więc przyjmij chociaż to- skromne życzenia pomyślności, szczęścia i wiecznej radosci. Byś się przyjaciółmi otaczala i coraz więcej czytelników miała. Jednym slowem WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO.
    Nami sie nie przejmuj, poczekamy.
    ~Shy
    soplease-leonetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Poczekam bo wiem, że warto
    Udanej zabawy 😊
    Wszystkiego najlepszego 🎉 🎊 🎆 🎂😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przejmuj się tylko się baw ;D
    Wszystkiego najlepszego !!! <3
    My spokojnie poczekamy kilka dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie martw się, poczekamy ;D
    Weny życzę ;*
    I wszystkiego najlepszego z okazji urodzin <33

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam i życzę wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  10. Już nie mogę się doczekać
    Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekamy z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  12. Super
    Już nie mogę się doczekać następnego rozdziału
    Przy okazji wszystkiego najlepszego z okazji urodzin

    OdpowiedzUsuń
  13. Poczekam
    Sto lat

    OdpowiedzUsuń
  14. Spełnienia Marzeń, Dużo Weny I Wielu Pomysłów ♥ Nie masz za co przepraszać, czekamy ! :)
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń oraz czego jeszcze tam sobie chcesz. Już nie mogę się doczekać z pewnością tak jak reszta

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy rozdział?
    Długo nie wytrzymam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie wyluzuj troszkę ;D)
      Daria napisała przecież, że może doda w poniedziałek lub niedzielę
      Skoro nie ma internetu i ma problemy powinniśmy ją zrozumieć
      Postaw się na jej miejscu xD
      Poczekamy ile trzeba, aby tylko się pojawił ^^
      Pozdrawiam

      Maggie

      Usuń
    2. Tak tak , niedziela lub poniedziałek. Tylko że pisała to w piątek wiec większość zrozumiała że chodzi o tą minioną niedzielę lub poniedziałek xD
      Ja jakoś cierpliwie czekam ♥

      Usuń
    3. Naprawdę nie umią zrozumieć człowieka?
      Każdy ma życie poza blogerem -.-
      Trzeba cierpliwie czekać ;*

      Usuń
  17. Już nie mogę się doczekać
    Spóźnione sto lat

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję że już niedługo będzie rozdział ale nie pośpieszam bo rozumiem że masz życie poza blogiem. Pozdrawiam i czekam na rozdział

    OdpowiedzUsuń
  19. kiedy rozdział , nie umiem żyć bez Twojego bloga , proszę dodaj szybko :)) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Sorki ale mowilas ze w wakacje nadrobisz rozdzialy,a jakos nie widac,czekamy juz dlugo,mial byc wczoraj..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie .bez spiny. Ona też ma swoje życie. Nie kręci się tylko wokół bloga. Napisała, że doda to doda. Trzeba czekać. A na takie rozdziały to ja mogę miesiącami czekać. Wiec spokojnie. ;)

      Usuń
    2. Okej rozumiem,że ma też swoje życie ale inne blogerki dodają systematycznie a też mają wakacje

      Usuń
    3. Każdy dodaje rozdział wtedy kiedy może. Mamy ostatnu tydzień wakacji, dajcie jej się nim nacieszyć. Bez spiny ludzie :)

      Usuń
  22. Przepraszam bardzo,ale poprostu wykazuje sie nieslownoscia,miala duzo czasu,a jednak powinna sie trzymac terminow,ktore sama wyznacza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życie jest pełne niespodzianek. Różne rzeczy mogły jej nagle wyskoczyć. Każdy kto również prowadzi swojego bloga, bardzo dobrze to rozumie. Więc przestać zajmować jej dupę, bo każda z nas ma swoje życie, a to poza ekranem komputera jest o wiele ważniejsze, niż pisanie kolejnych rozdziałów :)

      Usuń
  23. Chciecie rozdział? Dobra, spoko nie ma sprawy w takim razie czekam aż ktoś z was sprawi abym miała internet. Jest tutaj jakis magik?
    Wiem, że pisałam iż rozdział będzie tydzień temu, ale wyjechałam nieplanowanie. Skąd mogłam wiedzieć, że tam gdzie jadę nie będzie internetu? Nie jestem jasnowidzem!
    Wracam w piątek i być może dodam rozdział, który mam napisany. Jednak przypominam wam, że za tydzień jest szkoła i ja też muszę zaopatrzyć się do niej. Nie mam ludzi, którzy zrobią to za mnie.
    Dziękuję tym co mnie rozumieją i przepraszam tych, których zawiodłam.
    Idealna nie jestem, no niestaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps: Przy okazji podziękujcie mojej przyjaciółce, bo komentarz dodaje z jej pakietu internetowego.

      Usuń
    2. Daria,nie'martw'się
      Ja wszystko rozumiem ;D)
      Przecież do cholery twoje życie nie kręci się wokół blogera. Wyjechałaś, bo miałaś takie prawo! Przecież są wakacje, został tydzień, trzeba to wykorzystać!
      Na prawdę twoim wierni fani zrozumieją!
      A co do ciebie Anonimie, wcale nie widać, że jesteś jedną osobą!
      Masz wielki problem, wiesz?
      Jak ci nie pasuję, to trudno. Bo każdy na tym świecie musi dodawać regularnie rozdziały!
      Ogarnijsię
      Zacznij pisać opowiadanie, dopiero wtedy się wymądrzaj!
      BezPozdrowieńBoNie

      Usuń
    3. Mam swojego bloga misiu i zawsze trzymam sie terminow ;*
      Rowniez bez pozdrowien

      Usuń
    4. Taak? Ooo!
      Ale nie wszyscy się kurwa muszą trzymać terminów, tak jak ty! -.-
      Ma ci napisać na blogu *UwagaRozdziałyNieregularnie
      Pozdrawiam, Misiu ^^

      Usuń
    5. Anonimku strasznie się ciesze, ze u Ciebie rozdziały pojawiają się regularnie!
      Masz życie poza blogiem?
      No chyba nie w takim razie.
      Kurde rzeczą ludzką jest posiadanie życie prywatnego tak?
      Nie każdy usi dodawać rozdziały regularnie!
      Nigdzie nie jest tak napisane, ze maja być regularnie! Każdy dodaje wtedy kiedy może.
      W życiu zdarzają się różne sytuacje. Co nie?
      Także nie spinac się i czekaj cierpliwie.
      Pisz rozdziały na swojego bloga
      Dla mnie nie ważne kiedy będzie rozdział Ważne żeby był kiedykolwiek
      Na tale cudeńka mogę czekać miesiącami.
      Także tego bez spiny!
      I czekaj cierpliwie tak jak inni!

      Usuń
    6. Tak przy okazji Anonimku!
      Może by tak się ujawnić i pisać z konta?
      Też sobie mogę hejtować tak jak ty!
      Brawo, naprawdę świetny pomysł!
      To dawaj lincza do tego bloga xD
      Króliku! Święte słowa!

      Usuń
    7. Anonimku!
      Daria ma też swoje życie i wypadałoby ją chociaż trochę zrozumieć. Też jest mi przykro, że nie ma rozdziału. Ale co zrobić? To zależy od niej kiedy doda rozdział. My jedyne co możemy zrobić to czekać z cierpliwością . Fajnie ,że dodajesz rozdziały systematycznie ale nie można wszystkiego przewidzieć.
      Trochę zrozumienia.
      ~~ Ewa

      Usuń