wtorek, 20 grudnia 2016

Krótko i na temat.




***
Wybaczcie, za tą moją długą, a nawet bardzo długą nieobecność na blogu. Dzięki komentarzom wiem, że martwiliście się o mnie, ale teraz już nie ma powodu. Wracam do was, do opowiadania i mam nadzieję systematycznego dodawania rozdziałów. Zapewne zastanawiacie się czemu mnie tak długo nie było. Odpowiedź jest prosta. Miałam wypadek. Przez niecałe dwa tygodnie leżałam w szpitalu i dochodziłam do siebie fizycznie jak i psychicznie. Na szczęście mam tylko złamaną nogę, parę siniaków i miałam lekki wstrząs mózgu a kierowca też czuje się już lepiej. Natomiast jeśli chodzi o moje zdrowie psychiczne jest ono trochę nadszarpane, ale dojdę do siebie. Nie martwcie się o mnie i obiecuję, że jeśli znajdę chwilę i będę w stanie, to dokończę rozdział i opublikuję go. Przepraszam za brak rozdziałów i zero odzewu z mojej strony.  



22 komentarze:

  1. Mam nadzieję że szybko wrócisz do zdrowia
    Nie martw się poczekamy teraz najważniejsze jest twoje zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekaliśmy. Nie martw się ją bym czekała dłużej. Zamurowałaś mnie tym , że miałaś wypadek. Życzę ci wytrwałości i szybkiego powrotu do zdrowia 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana nic się nie martw poczekamy na rozdział!
    Teraz twoje zdrowie jest najważniejsze!
    Sama miałam kiedyś wypadek i wiem że szpital to żadna przyjemność.........
    Więc szybkiego powrotu do zdrowiaa i dużoooo odpoczynku!!!!!! ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejciu ;-;
    Nie potrafię sobie wyobrazić takiego wypadku, jestem zbyt wrażliwą osobą ://
    Mam nadzieję, że szybko dojdziesz do siebie ♥
    Najważniejsze, że wyszłaś z tego i wróciłaś!
    Życzę powrotu do zdrowia Tobie a także kierowcy :*
    Czekam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję, że szybko wrócisz do zdrowia!! Poczekamy na rozdział tyle ile trzeba, zdrowie jest najważniejsze

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko !
    Zdrówka kochana !!! 😘 bo ono jest najważniejsze rozdziałem się nie przejmuj , poczekamy.
    Ważne żebyś doszła do siebie i odzyskała siły.
    Zdrowia !

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże święty! 😞
    Ciesze się, że wracasz, ale nie sądziłam, że spotkało Cię coś takiego!
    Wracaj do zdrowia! Odzyskaj siły i wracaj do nas kiedy będziesz gotowa!
    Poczekamy! Najważniejsze jest teraz Twoje zdrowie i samopoczucie!
    Trzymaj się cieplutko! ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamurowało mnie...
    Czułam, że coś jest nie tak.
    Jezu...Tak bardzo ci współczuję! Mam nadziej, że szybko dojdziesz do siebi, życzę ci dużo zdrowia i dużo sił.
    Ogrom weny, wiele pomysłów na rozdziały!
    Poczekamy ile trzeba, nie martw się 💜

    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  9. Wracaj do zdrowia, my poczekamy <333
    Sylvia Blanco

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę, że nic poważnego się nie stało.
    Życzę zdrowia.
    Asia Blanco

    OdpowiedzUsuń
  11. trzymaj się i wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najważniejsze ,ze nic ci nie jest .
    Wracaj do zdrowia:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze , zamurowało mnie , do tej pory nie wierzę że miałaś ten wypadek ... W każdym razie wiedz że będziemy z tobą , powracaj do zdrowia szybko ;)
    A o rozdział się nie martw, wszystko w swoim czasie , teraz najważniejsze , żebyś powróciła do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wracaj do zdrowia❤�� zdrowie jest ważniejsze od rozdzialow��

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurcze :( Wracaj do zdrowia ! ❤ Trzymaj się ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku nie spodziewałam się.
    Nie przejmuj się, najważniejsze żebyś ty czuła się na siłach i w pełni zdrowa <3
    Trzymaj się, jesteśmy z tobą <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wracaj do zdrowia i nie martw się o nas , jeśli czekaliśmy tyle to nadal możemy trochę poczekać. Teraz najważniejsze jest twoje zdrowie �� Trzymaj się i szybkiego powrotu do zdrowia, a jeśli przed świętami nie dasz rady nic dodać to Wesołych świat ��

    OdpowiedzUsuń
  18. Proszę cię zrób więcej scen łóżkowych z leonetta.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczyno nawet ni przepraszaj!
    Zadbaj porządnie o swoje zdrowie bo to jest najważniejsze!
    Mam nadzieję, że szybko dojdziesz do zdrowia:*
    Nie musisz się spieszyć
    Czekamy na ciebie!
    Pozdrawiam Gosia:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Współczuję Ci z całego serca! Na rozdział poczekamy ile będzie trzeba. Najważniejsze żebyś wyzdrowiała!❤

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia ��

    OdpowiedzUsuń