środa, 16 maja 2018

Ogłoszenie


Żyję i mam się dobrze.
 Zdaję sobie sprawę, że od dłuższego czasu nie było rozdziały, ale tyle dzieje się u mnie, że nie mam głowy do pisania czegokolwiek. Pod koniec kwietnia skończyłam szkołę, teraz musiałam skupić się na maturach, a żeby tego było mało znalazłam sobie pracę aby mieć jakieś swoje pieniądze. Zaczynam dorosłe życie i wszystko się zmienia. 
Nigdy nie wiązałam swojej przyszłości z pisaniem. Robiłam to, bo po prostu to lubiłam i nadal lubię, dzięki pisaniu wyrażałam swoje emocje, ale teraz nie mam na to czasu. Martwi mnie to, że zawodzę was nie publikując niczego od dłuższego czasu, ale po prostu nie mam kiedy. Brakuje mi tego czasu kiedy siadałam spokojnie w swoim pokoju z ciepłą herbatą i pisałam rozdział. Niestety moje życie teraz wygląda zupełnie inaczej i jak mam być szczera panuje w nim kompletny chaos. 
Postaram się dokończyć tą historię nawet jeśli miałbym przyśpieszyć całą akcję. Proszę was tylko o to abyście dali mi czas na ogarnięcie swojego życia i poukładaniu go. Nie mam pojęcia kiedy uda mnie się napisać i dodać kolejny rozdział, ale jestem pewna, że nie stanie się to w najbliższym czasie.
Bardzo was za to przepraszam. 

6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że dasz radę, ogarniesz wszystko i wrócisz do nas szybko! :'(
    Będę bardzo tęsknić ♥
    PS Nie wiem, czy już skończyły się na dobre matury, ale jeśli nie, to powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie gniewamy się !
    Poczekamy na Ciebie mimo wszystko !

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę cierpliwie czekać ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam Ci niczego za złe, rozumiem Cię doskonale, sama przechodziłabym to w tym roku, gdybym była w liceum, a że jestem w technikum, to będę za rok.
    Niemniej jednak mam łzy w oczach i nie przesadzam. Uwielbiam Twojego bloga, Twoje pomysły, Twoje zaanagażowanie i wytrwałość i poczekam tyle, ile będzie trzeba. Ale myśl, że miałabyś kiedyś odejść całkowicie, jest naprawdę przygnębiająca, smutna i bolesna...
    Może nie piszę z Tobą osobiście, ale i tak czuję się w jakiś sposób przywiązana do Ciebie. Dziękuję za to, że jesteś z nami i nigdy o nas nie zapominasz, to pokazuje, że jesteśmy ważni dla Ciebie.
    Do usłyszenia, oby szybciej niż później, ale na pewno po tym, jak już wszystko sobie poukładasz. Buziaki, kochana xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje małżeństwo było prawie u kresu, kiedy zobaczyłam komentarz o człowieku o imieniu Dr DAWN, który pomaga ludziom w odzyskaniu współmałżonka i skontaktowałam się z nim na szczęście dla mnie rzucił zaklęcia po 24 godzinach mój kochanek wrócił do mnie od tego czasu moje małżeństwo jest stabilne dzięki za wszystko co dla mnie zrobił zapewniam cię o kontakt z nim,
    jest biegły w następujących zaklęciach:
    * zaklęcia miłosne
    * zaklęcia małżeńskie
    * magia pieniędzy
    * zaklęcie szczęścia
    * Czary pociągu seksualnego
    * Magia leczenia AIDS
    * Jaskinia kasyna
    * Usunięto przeklęte jaskinie
    * Zaklęcie ochronne
    * Magia loterii
    * Szczęśliwe zaklęcia
    * Zaklęcie płodności
    * Pierścień telekinezy 💍
    WhatsApp: +2349046229159

    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    OdpowiedzUsuń