poniedziałek, 2 listopada 2015

To nie potrwa długo ;)

Niestety ma dla was złą wiadomość  a raczej taką informację. Przez ten tydzień i całkiem możliwe, że ten następny też nie będzie rozdziału. Moja choroba się na szczęście na dobre skończyła, ale co z tego skoro narobiłam sobie zaległości w szkole i to sporych, bo zachorowałam w czasie kiedy było najwięcej sprawdzianów i kartkówkę, a do tego dostałam nieciekawą jak dla mnie ocenę z trzech przedmiotów. W tym raku obiecałam sobie mieć lepsze oceny i zamierzam się tego trzymać. Zresztą muszę się też ustabilizować psychicznie. Niestety dopadła mnie jak nigdy depresja jesienna. W mojej głowie powstają jakieś na prawdę głupie myśli ( na szczęście nie samobójcze ). Już nawet miałam myśl rzucenia szkoły. A czasami jest tak, że najlepiej to przez całe czas leżałabym w łóżku i piła herbatę. Sama, bez nikogo. Tylko ja herbata i muzyka z telefonu. A dodatkowo mam tak trochę złamane serduszko, ale o tym nie będę pisać, bo to nie jest interesujące. Więc mój stan psychiczny wariuje. Tak więc informuję was, że rozdziału nie będzie przez co najmniej dwa tygodnie. Miałam w ogóle w planach zawiesić bloga na jakiś miesiąc, ale pomyślałam, że ten czas, który sobie wyznaczyłam powinien mi wystarczyć. Oczywiście postaram się pisać coś jeżeli będę miała chwilę, ale rozdziałów całych nie będę w stanie napisać. A nie chce publikować jakiegoś niespójnego i nie mającego sensu badziewia. Przepraszam was i do zobaczenia niedługo. Kocham Was!

21 komentarzy:

  1. Trzymaj sie❤ i wracaj szybko do nas 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymaj się cieplutko.
    Będę czekać na Twoje perełki!
    Tyle i będzie potrzeba!
    Pozdrawiam Królik!
    Buziaczki :* ❤ ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja już myślałam , że zawieszasz bloga .
    Byłby to dla mnie wielki smuteczek , bo kocham to co piszesz i wgl robisz ♥
    Cieszę się , że jesteś już zdrowa ☺
    Czyli nie tylko ja obiecałam sobie , że wezmę się za naukę w tym roku .
    Życzę ci byś szybko po nadrabiała zaległości w szkole i wracała do nas ♥
    Do następnego ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana doskonale Cię rozumiem każdego czasem dopada taki czas że wszystko się mu sypie :(
    Ale pamiętaj że po każdej nocy przychodzi dzień i przynosi on nową nadzieje ♥♥
    Mam nadzieję że jak najszybciej wszystko się u Ciebie ułoży ♥ i znów będziemy mogli czytać twoje cudenka ♥
    Kocham ♥
    care

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymaj się, my poczekamy <3
    Nie będę owijac w bawełnę, jestem zawiedziona, zw nie będzie rozdziałów, ale nie jestem na CB zła i szczerze mowiac się o CB martwie :/
    Mam nadzieję, że wszystko roci do normy i będziesz się dobrze czuła i będziesz znowu pisać takie cudowne rozdziały dla nas <3
    Też mnie ostatnio depresja złapała + mamy czas masy sprawdzianów ;-;
    Rzucamy szkole obie?
    A może wagary narodowe?
    Co ty na to?
    Pozdrawia cieplutko <3
    Czekam na wielki powrót :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Poczekam!
    Mam nadzieję że szybko do nas wrócisz

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymaj się cieplutko ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekamy z niecierpliwością 😘 Wracaj do nas szybko ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Co tam 2 tygodnie ;D
    Na Twoje cudeńka warto czekać <3
    Mam nadzieję, że szybko nadrobisz zaległości. Wszyscy przecież dobrze wiemy jak ciężko się to robi ;(

    Powiedzenia, trzymamy kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Poczekamy ile będzie trzeba :D
    :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę ci powodzenia przede-wszystkim
    Wiem co czujesz, jeśli chodzi o myśli.
    #TakieSame
    Poczekam ile trzeba, i uważam, że jakbyś zawiesiła bloga, to bym cię chyba skopała, haha xD
    Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymaj się! Spokojnie poczekamy!
    Tylko nas nie zostawiaj <3 Wróć szybko <3
    Może od tych komentarzy humorek ci się poprawi <3
    Kocham cię :***

    OdpowiedzUsuń
  13. Wracaj szybciutko jak już wszystko będzie dobrze! Czekamy na cb <3 pozdrawiam :D
    Kocham i całuję :*
    Nati ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Już nie mogę się doczekać kiedy wrócisz

    OdpowiedzUsuń
  15. Poczekam tyle ile będzie trzeba ale już nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  16. Już nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń